Vid liv.

Vill bara säga att jag fortfarande lever. Just nu är det rock n roll i Växjö med rapportskrivande, slutkonsertplanerande, musikvetenskapsessäskrivande, teori och gehörstraglande, träning, pianoövande (borde det vara mer av och ska det bli...snart), heldag med scenisk beredskap, plankning av trummor, näsa i många böcker samt en konstant längtan efter lite tid över så att man kanske skulle kunna hinna, ja skriva en låt eller nåt. Kanske blogga lite...

I lördags var det kul i alla fall. Efter några timmars duktigt pluggande på högskolebiblioteket ringde jag Johnny som just fått in sista rättet i en fin rad av sju på V75. Hej lite välkomna vinst-tusenlappar. Hej fin middag på sjukt bra prisbelönt restaurang i Växjö följt av krogrunda för en gångs skull. Jag är trött på att dricka folköl framför TVn, jag behövde få klä upp mig lite. Jag är mycket nöjd.

Nu har jag typ en intensiv vecka kvar, sen booorde det lugna av lite när musikvetenskapen tar slut.

Nu är det sovdags.


Hej!

Kommentarer
Postat av: Roburt

Shit vilken busy litlle beaver du är! Jag är så stolt över dig och är övertygad om att du kommer rocka resten av terminen också! :)

2011-03-21 @ 04:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0