Jag skrev VG!

Ja!
Jag fick tillbaka musikvetenskap-salstentan idag och det visade sig att mitt hårda slit gav VG som resultat. VG!
Jag är riktigt nöjd och glad och lättad. Nu är det över och jag kan gå vidare i mitt liv (genom att börja skriva på de två inlämningsuppgifter som fortfarande ska in för att jag ska få mina fina poäng för denna delkurs).

Ikväll är det klassfest. Jag har sett fram emot det. Johnny får såklart vara gästspelande klasskamrat. Han älskar ju musik lika mycket som vi i klassen, fast han är glad konsument istället för svår utövare. Först ska vi repa inför lunchkonserten på onsdag. Sen knäcker vi första bärsen.

Jag var på ett efterlängtat afropass igår och dansade tills jag blev alldeles rusig. Det var åter en massa härliga tränorfiner som susade sina varv i min kropp. Tack!

Jag vet inte hur det ser ut i resten av Sverige men här i Växjö har det snöat. Vilket kan vara fint men inte den här gången. Min cykel hade imorse frusit ihop till en isklump som jag med nöd och näppe lyckades låsa upp. Växlarna var fastfrusna också så att det inte gick att växla. Så jag cyklade de fyra kilometrarna till skolan på ettans växel. På spåriga isknöliga cykelbanor. När jag kom fram var jag blöt och sur.
Men det spelar ingen roll för nu är jag hemma och varm, ska ta en liten lur och en dusch och sen bir det party.

Trevlig torsdagkväll alla!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hipp hurra bra jobbat!! :) Trodde inget annat!!

KRAM

2010-10-21 @ 22:51:54
Postat av: Gunilla

Stort GRATTIS. Bra jobbat! Ha det så kul på festen ikväll o hälsa min son. Kram!!

2010-10-22 @ 09:45:54
Postat av: Petter Å

Min mamma trodde VG betydde Very Good, och visst känns det så... Grattis!

2010-10-22 @ 14:00:14
Postat av: Roburt

YAY!!! Hurra hurra! Och grattis! Du är så himla bra! Typ världens bästa Regis, tror jag. Tjo!

2010-10-22 @ 17:25:00
URL: http://hejgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0