Så kan man bli sjuk också...

Jag hade en alldeles underbart trevlig födelsedag. Efter jobbet gick jag och Johnny till Texas Longhorn som åter öppnat sina kött och grilldoftande portar i Visby. Det var gott med en redig burgare och en bärs. Sen umgicks vi med ett par vänner på Borgen. Spelade lite biljard och drack öl och i mitt fall födelsedagsdrinkar.

Jag somnade lycklig den natten och vaknade nästa dag...sjuk. Mina två efterlängtade lediga dagar har jag spenderat halvt sovandes i min tv-soffa. Jag har haft jätteont i min stackars hals och varit alldeles ynklig och öm. Imorgon ska jag försöka gå till jobbet. Jag tror att det ska gå om jag bara tar det lugnt. Men jag missade det extra långa yogapasset som var i morse och som jag längtat efter i två veckor och för det kan jag inte förlåta min hals. Dumma hals.

Ikväll jobbar Johnny så jag sitter vid tvn som äntligen fungerar efter att Boxer har haft brott på någon kabel? Typ...Jag har varit så hiiimla sugen på att kolla tv hela dagen och så har det inte gått. Dumma tv.

Nu ska jag göra mig en kopp te och en macka. Sen ska min sjuka lekamen få vila hela natten och mirakulöst ska den bli alldeles frisk!! Bra va!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hoppas du mår bättre nu! Kram

2010-05-15 @ 22:16:17
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0