is..no....time!

Gah!
Jobb, jobb, jobbjobbjobb, träffat Johnny och annat folk litegrann, jobbjobb. Svängt förbi Växjö. Det var typ ett sammadrag av mitt liv den senaste veckan. Så ni förstår, jag har inte behövt blogga något för mer än såhär var det inte att säga. Eller, jag vill ju säga jättemycket om dagen i Växjö och dessutom firade jag och Johnny 7 år igår och det bör påpekas för det känns helt fantastiskt men i ärlighetens namn så hinner jag inte utveckla speciellt mycket för jag måste till jobbet snart!! Idag är det museum och sedan går jag direkt till Kapitelhusgården för ett gig. Det finns ingen luft mellan stunderna just nu. Mycket intensiv period.

Jag kan säga att Växjö kändes bra i alla fall. Jag vill bli låtskrivare när jag blir stor.

Jag återkommer.

Hej!

Kommentarer
Postat av: tove

SJU ÅR!

Det är STORT - grattis till er! Ni är fina :) :) :) Kram!

2010-05-26 @ 19:44:52
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0