Födelsedag!

Oj, oj, oj. Jobb, jobb, jobb! Jag har inte haft en ledig stund på en vecka. Har bara lyckats tima in lite träning, matinköp och en enda kväll med min karl. Det var i lördags. Då gick vi till s:t Hans nya restaurang. Hur fint, gott, mysigt och prisvärt som helst. Vi firade min födelsedag som är idag egentligen(....paus för gratulationer...).

Idag har jag blivit väckt med varm choklad och mackor och efter en jättemysig morgon och en karl som redan snarkar gott ska jag snart bege mig till jobbet igen. Men det är sista dagen, sen är jag ledig i två dagar! Får se om  jag orkar fira lite ikväll också för Johnny är faktiskt ledig. Kommer inte ha något födelsedagsfik eller fest för det finns verkligen ingen tid och inte så mycket ork. Så jäkla vuxet. När jag fyllde 27 var då jag slutade fira med fika och fest...
Solen skiner idag och för det är jag mycket glad. Det blir nog en bra dag. Jag önskar alla det!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Rawburt

GRATTIS!!! Snart ses vi igen. Då firar vi dig med en fik, tycker jag. Man kan inte bara sluta med det, förstår du.

2010-05-11 @ 19:19:14
URL: http://hejgotland.blogg.se/
Postat av: Tove

Grattis i efterskott :) Slutat fira födelsedag? Hade du feber? Kram

2010-05-13 @ 21:27:25
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0