slitet källarspöke

Jag är sjuuuuk. Blä!

Jag har lyckats dra på mig någon sorts liten magtråkighet med allt vad det innebär och jag börjar dessutom bli förkyld och det är that time of the month och jag kan säga att det är grymt synd om mig!

Vi var ute och åt i lördags. Supergott, jättetrevligt, mysigt, romantiskt. Bara jag och Johnny och mat! Vi tog en stros i stan efter maten och snirklade oss hemåt ganska tidigt för jag skulle upp och jobba nästa dag. Trodde jag! För att få behålla de läsare jag har tänker jag utelämna alla sorts detaljer angående nästföljande dygn men jag kan säga att det var mycket tråkigt. MYCKET tråkigt!

Igår ville jag bara äta våfflor så det blev det till kvällsmat. Idag är det bättre och jag har ätit klok frukost framför Gilmore girls. Men jag är blott en stackars trasighet i jämförelse med hur jag brukar må och strävar efter att må. Kvällens Body jam-release (efterlängtad som fan!) får hoppas över och alla tankar på att över huvud taget röra på sig kan enbart skrattas åt från där jag sitter. När jag ändå håller på kan jag rapportera att jag har jättetorra händer! Jag smörjer och smörjer med mjukgörande grejer men det hjälper inte. Dessutom spricker min överläpp när jag sover och jag vaknar med väldiga smärtor varje morgon. Jag har ont i en fot också. Så, det var nog allt...

Kommentarer
Postat av: Tove

Krya på dig!

2010-03-29 @ 22:19:19
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Kassören

Men du har en fin hatt!

2010-03-30 @ 23:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0