Och tisdag... är det tisdag? jo...eller?

Ja, ja. Fredagkvällar är ju mycket riktigt jobbkvällar för många. Så även för mig när jag jobbade på hotellet. Jag är glad att det inte är så längre. Jag har alltid haft såna arbetstider och visst fungerar det men det är fan skönt att vara ledig på "vanliga tider" också. Jag ska inte klaga.

Till er fina människor som saknar mig: Tack! Fan vad jag saknar er också! Ni är så långt borta allihop. Jag vill bara skrapa ihop er och ha er i en liten balja.

Jag har jobbat i helgen och i lördags hände det. Jag var på fest!! Tjo! Mycket trevligt hade jag fastän Johnny tyckte att jag var "tyst". Det var jag nog också men det gör inget. Jag vill bara sitta bland människor och vara med och lyssna och roat skratta till ibland. Jag är rätt deppig då och då över hela proppsituationen. Jag är helt lugn med det men så plötsligt kan jag oroa mig som bara den. Jag förstår inte. I dont get the propp.

Så nu vill jag minnas att det är tisdag. Jag gick upp vid min magiska tid 09.18. Mycket lustigt men det är en väldigt vanlig tid för mig att vakna på. 09.18...Det kan ju kanske vara något magiskt datum eller annan sorts kodat budskap. Hm, måste fundera lite på vad världen vill säga mig med det...Va, vad sa du världen? Du vill inte säga ett jäkla jota? Du tycker att jag har för mycket tid att tänka? Du vill att jag ska sluta prata med dig och skaffa ett...jobb??

Vi är lediga tillsammans den här veckan. Än så länge i alla fall. Johnny sover ändå till lunch och idag har jag inget mig för så jag väntar på att få väcka honom så vi kan göra något. Det är alldeles fantastiskt vackert väder idag. Jag vill ut i det.

Ikväll blir det afro aerobic. Skoj som tusan. Nya instruktören är en uppenbarelse. Jag har blivit en riktig liten dansbrutta. Ska fortfarande lägga upp lite gamla bilder på mig själv för att påvisa hur skoj det är att jag nu är en trängalning. Det är väldigt kul. Många av er därute kände mig då. Trodde vi att jag skulle utvecklas till detta? Nej, det gjorde vi nog inte va? :)

Ha en fantastisk...eh...vad var det nu? Tisdag!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Är väl inte så konstigt om propporsaken är en jobbig grej för dig, jäkla skräp att du fick en sån..!



Ja, du vet ju redan att jag saknar dig på denna sidan Sverige och du och ni är välkomna när ni vill :)



Massa kramar!

2010-03-09 @ 19:17:54
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0