Ändrad måndag

Hoppsan! Det blev visst jobb ikväll istället för Body jam och tv. Jag sitter på Fornsalen, har en grupp som årsmöter och äter mackor. Dessvärre verkar de tycka att det delikata lite mörkare brödet som vi har här och som jag serverar med stolthet inte är gott. Ja, ja. När man bara har ljust bröd får man höra att mörkt är bättre och godare. Har man mörkt tycker de att det inte duger utan är för hårt och svårätet. Alla verkar vilja att man alltid ska ha precis allt. Alla sorter som går och fullt lager med allt hela tiden. Har man varm mat så vill de ha något svalt. Har man lyxig och dyr juice så vill de ha Festis. Har man alla ovan nämnda alternativ så kan man ge sig fan på att det är något annat som fattas...

Nu tycker jag att det är dags att runda av den här kvällen. Jag vill diska av och larma på och åka hem för en stund framför TVn. Jag längtar aldrig så mycket efter min tv som när jag jobbar. Det är klart att jag är glad för de timmar jag får men fan, det är ju så skönt att vara ledig! Jag är väl precis som mina gäster. Vill bara ha det jag inte kan få för tillfället. Gnäller och tjatar istället för att vara nöjd med det som finns att tillgå.

Ha en fortsatt trevlig vecka.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Jottis

Hej gumman. Längtar efter Påsk då vi absolut skall ha egentid bara du och jag. Inget tjafs den här gången utan bara rakt av you and me.

Så vi kan prata om livet kärleken öl och ångest. (Låter kul, hmmm...=) )

Hoppas ni fått ledigt på skärtorsdagen för då är båda jag och T lediga och vi trängtar efter some Johnny and Regiboo-time!



Sköt om dig så hörs vi snart!

-kram

2010-03-28 @ 13:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0