Vi ska på fest!

Det är så trevligt att det är inte klokt: Kära hemvändarJohanna har ankommit och ska vara i Visby över sommaren och idag fyller hennes karl år så vi ska på fest på Effes krog. Vi är så här fina och jag har partyringen på plats på vänster långfinger:



Den ser ut så här på nära håll:


Fin va!!

Idag har jag jobbat och när jag cyklade hem fylldes jag av en underbart stor och härlig vårkänsla. Det luktar syrén överallt, solen värmer jätteskönt, himlens klarblå färg och all grönska runt omkring är riktig näring för själen och jag bara njuter. Så här års får naturen briljera med allt den har. Jag älskar det och tackar!

Nu ska jag slurpa i mig min Bacardi Breezer som är grymt god. Taste of choice idag och alltid är vattenmelon.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0