Tipp ikull framför tvn

Kan vara det mest belönande som finns. Herre min je och den heliga Birgitta så trött jag är!!!

Jag har haft en bra dag i Fornsalens café. Ganska lugnt, fint väder och så. Men gudars så trött jag har varit. Sov inte bra inatt och dessutom har jag nog enormt hög förbränning efter de senaste dagarnas välsignade träning. All energi bara försvinner ut och bort. Mina muskler vill nu vila och återhämta sig och det ska de få. Resten av denna kväll ska spenderas framför vilken skit man än väljer att visa på min tv. I dont care! Stillhet. Halleluja!

Imorgon, en underbart efterlängtad midsommarlunch hos min kära mor. Gott och mysigt ska det bli. Sen grillar vi lite kött hos några vänner och jag har planerat att vara smakfullt och lite charmigt småbakis på jobbet på lördag.

Ha en underbar midsommar kära läsare!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0