Inlägg från mamma

Jag är hos min mamma idag. Jag är nämligen så mycket som ledig från mitt jobb och det enda som finns på agendan är ett afropass om en halvtimme, yoga imorgon och annars bara lök och lugn. Sen kan jag ju välja att göra annat. Till exempel städa vår källare, olja in utemöbeln som jag sagt i över ett år att jag ska olja in, dammsuga bilen som ber på sina bara däck om vård och rengöring och annan nytta. Detta kommer kanske att ske, kanske inte. Det viktiga är att det sker because I say so och inte för att jag måste. Ni förstår, jag är fri!

Jag hoppas för övrigt innerligt att sommaren ska fatta att den ska vara VARM för att det ska räknas. Detta är mycket förvirrande.

Jag vill också passa på att säga GRATTIS till käre Johan som har fått en dotter som heter Hedvig. Puss!!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Hoppas du får vara ledig nu när jag landar på ön också :) klockan 14 idag är jag på plats!! :D

2010-06-10 @ 09:53:44
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0