Mer snörvel!

Jag mår inte alls bättre idag som var min plan. Jag undrar om jag har fått Svinis! Men jag tror inte det. Bara en jäkligt retsam förkylning som har satt sig på min förmåga att vara i upprätt läge i mer än en kvart. Mitt nästa arbetspass är på lördag, idag är det hmm vad är det...*snabb kik i datorskärmens högra hörn* onsdag ja. Jag borde väl hinna bli bättre tills lördag.
Jag är verkligen alldeles ur gängorna och blä och fy för det.
Johnny kokar ägg till oss. Man ska äta nyttigt när man är sjuk. Fast man får äta godis också...
 
Snörvel följt av ut-trysning i soffan

Kommentarer
Postat av: Tove

Hoppas du är frisk! KRAM

2009-11-13 @ 10:33:59
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0