Redo för jul

Personligen har jag haft julklappsinköpen klara ett bra tag och inte en smula ångest har passerat systemet angående sånt. Lägenheten är pyntad och klar och planerna uppgjorda: Jul hos min mamma imorgon med allt som hör till, jullunch med min bror hos oss på julafton med en liten modest men ändå enligt mig fullgod meny. Sen bär det av till Kräklingbo och min svärfar och hans fru. Där sover vi över och bara tar det lugnt lugnt.

Så idag ska mammas kran kläs och till sin hjälp har hon kallat in sina bästa nissar. Jag och min bror Håkan ska nämligen assistera vid dagens granklädning. Vi ska äta pepparkakor och lyssna på julmusik, precis som förr och jag ser fram emot det.

I eftermiddag är det release på nya body pump-koreografin så det ska bli skitskoj också!

Dessvärre har vi bokat upp förmiddagen imorgon för den sista shoppingen och det ser jag inte fram emot. Vi måste handla lite mat och sprit och sånt som precis alla ska ha samtidigt. Prinskorven brukar alltid ta slut och vi har tidigare år varit tvungna att göra egna genom att dela på vanlig korv men i år är den införskaffad sen en vecka tillbaka. Det är nu bara typ allt annat som vi ska ha...

Sen hoppas jag att en massa härliga människor är på ön nu och vill träffas och att alla är glada och mår bra!

Call me!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Malin B

Wohoo! I found it! =D

GOD JUL hjärtat!

Plågas snart!

Idag får vi gran! Lelle är hysteriskt glad.. :)

<3

2009-12-22 @ 11:49:54
Postat av: Tove

I will call you!! Laddar inför julmys med er och vi har träningskläderna med oss. Yay! Kram :)

2009-12-23 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0