Äntligen sovit ut

Har lyckats vara tvungen att ställa klockan varje morgon väldigt länge nu. Har det inte varit morgonjobb så har det varit morgonträn och jag jobbade dessutom extra morgonpass i söndags. Fick då på min lott att vara själv hela förmiddagen och fixa med frukost och städ och annat. Det är så få gäster nu så frukostvärdinnan kunde vara ledig. Mina fötter var inte så glada men jag tog det så lugnt jag kunde med springet och nu smörjer jag varje dag in de stackars trasorna med tigerbalsam och mjukgörande kräm (som lite fjäsk). På fredag blir det besök hos ortopeden och förhoppningsvis ett par grymma hålfotsinlägg som ska se till att jag kan börja promenera igen. Det är det bästa som finns!

Så här stark blev jag efter gårdagens otroligt sjyssta body pump:

                         

                         



Och såhär trött var jag i söndags morse innan jobbet. Klockan var väl runt 05.25 och jag drack mitt kokta vatten som jag dricker varje morgon för att värma kroppen. Det låter äckligt men det är bra faktiskt....


"mmm...vatten"


Johnny gör sitt bästa för att underhålla och lyckas väldigt bra.
Kolla clownmunnen. Lite läskigt.


Johnny fotar oss i spegeln i köket. Han ska snart gå och lägga sig och
sen brukar han sova tills strax efter att jag kommit hem från jobbet.
 

Idag blir det jobb från 13.45 och efter morgondagens morgonpass ska jag först på afroaerobic och sen blir det gröt hos svärmor som reser bort över jul. Ska bli trevligt och gott!

Jag har nu exakt 8 arbetspass kvar. Sen är det jul! Typ. Och lite jobb på Fornsalen.

Hej!




Kommentarer
Postat av: Tove

Nu kan du inte ha några 8 pass kvar inte? Hur många e det nu? :) Kram!

2009-12-14 @ 14:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0