Snart så...

Det närmar sig med, inte stormsteg utan stormskutt. Resan. På torsdag (om en vecka!!) åker vi till Hurghada för att bli bruna och runda och glada! Vi åker till Gotland redan på onsdag för därifrån går ju flyget till Hurgada. När man då äntligen får tag i en sådan där trevlig direktresa så har man såklart flyttat till Växjö när tiden är inne...Det är lite snopet. Men jag känner att det ska bli kul att komma hem också och när vi kommit tillbaka från Egypten har vi fyra dagar på Gotland. Krama lite på sin mamma och sina vänner och varandra. Tjo!

Jag håller på med min första riktiga inspelning i skolan och imorgon ska jag göra färdigt den. Det är så sjukt kul! Hela processen har varit jätterolig. Jag har spelat in mina musiker och nu har jag massor av tagningar att välja bland och jag ska mixa ihop allt så att det blir jättefint!

Annars måste jag säga att allt är bra men vi är trötta här i Växjö. Det är så mörkt nu och kallt och jäkligt. Lite sol är verkligen vad vi behöver.
På lördag ska vi hem till en klasskompis och spela spel!! Vi har suttit här i vårt kök och spelat Carcasonne bara jag och Johnny så många gånger nu att vi är i desperat behov av spelkompisar. Jag lyckades fånga in denna arma klasskompis i mitt sällskapsspelsnät så nu är jag mycket nöjd. Det ska bli kul

Just nu är det en dokumentär på tv om sverigedemokraterna. Jag tittar med ett halvt öga varje gång Johnny brister ut i asgarv för att det är mycket oerhört puckade saker som hävdas och sägs. En kvinna säger att muslimska kvinnor är smutsiga för det har hon läst i en bok...Jag blir så förbannad och visst är det skrattretande också. Ja, jisses.

Jag ser fram emot en god natts sömn. Är helt slut idag.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ni är väl värda en skön semester i Egypten bägge två!

Vi på Kakelugnsgatan hoppas på ett litet besök när ni är på ön...



KRAM

2010-11-12 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0