Nice med lov

Jag har ett väldigt bra lov måste jag säga. Tanken är väl att jag ska plugga lite musikteori och öva piano (vilket jag redan gjort en gång!) denna vecka men förutom produktionslektionen idag har jag haft en mycket lugn vecka hittills. Jag började med morgonyoga idag. Jajjemen, 07.00 påbörjade jag min första solhälsning och sen hade jag ett underbart pass innan jag duchade på träningscentret och åt en otroligt efterlängtad frukost.

Jag är så hungrig hela tiden nu för jag håller på att "tända av" från socker. Jo, det har blivit mycket onyttigheter och socker och McDonalds nu ett tag och jag är ju helt galen i sånt så nu måste systemet rensas. Det går ganska fort men man måste vara konsekvent för att suget ska försvinna. Den ljuvliga halloweenhelgen blev sista chansen för både mig och Johnny att "unna" oss onyttigheter på ett tag. Vi ska ju åka till Egypten om två veckor och det ska bli helt fantastiskt men det är inte utan att man blir lite nervös. Dels för att 70% av skadekraven från försäkringsbolag angående resor till Egypten är om matförgiftning för tydligen har de inte så bra hygien i sina kök. Dels för att jag inte vet vad man kan äta där som är gott. Tänk om man bara vill leva på vitt bröd och Nutella! Det brukar kunna vara lite så. Och så dricker man en massa onyttig öl och läsk och så äter man glass. Vi ska bo all inclusive så det är liksom bara att ta för sig. Farligt! Men underbart att få komma bort en stund och få lite sol och bad. Underbart!

Smyger upp över poolkanten. Bilden är från förra Turkietresan i våras.
Härliga minnen!


Detta är från Turkietresan 2008. Mmmmmm.

Imorgon ska jag träffa klasskompisar. Det blir skogspromenad och lunch. Sen blir det faktiskt ännu ett yogapass. Jag vet, jag är den lyckligaste flickan i världen!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0