Växjö...

Nu ska jag jinxa skiten ur det här:

Idag ringde de från Växjö och sa att jag har fått en reservplats till de praktiska proven till musikproduktionsutbildningen som är...i övermorgon! That's right. På onsdag morgon åker jag och en kär vän (som jag aldrig ska sluta tacka för det här) till Oskarshamn och sen bär det vidare meddelst bil till Växjö och där skall jag genomföra spelprov, musikteoriprov, musikteknikprov, sångprov och intervjuprov. Medans den käre vännen, världens bäste karl, underbarast i stan och snäll också får sitta, ligga och sova någonstans eftersom han jobbar natten till onsdag. Stackarn. Men vi får båda godis och då är det ok.

Jag är nervööööös!!

Jag har förberett ett par grejer nu och ska öva lite till imorgon. Sen hinner jag inte förbereda mig mer för detta. Nu ska det bli av. Min kära mor grät en skvätt av lycka och ylade "Äntligen händer det grejer!". Jag kanske har väntat lite väl länge med att eftersträva min karriär...

Ok, allihopa. Önska mig lycka till!

Hej!

Kommentarer
Postat av: tove

Wohoooo lycka till!!! :)

2010-05-18 @ 20:48:36
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Rawburt

ÅHHH!!! Fy fan vad kul att det blir av! Lycka till! Jag ska skicka glada tankar och hålla tummarna hela dagen (förutom när jag behöver dom). Och på lördag kommer jag hem! WIIII! Stjärt!

2010-05-18 @ 22:32:48
URL: http://hejgotland.blogg.se/
Postat av: anna

Berätta mer!!!

2010-05-25 @ 16:12:03
URL: http://annazerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0