fredagkväll

Vad gör alla egentligen en fredagkväll? Jag har dessvärre fått för mig att jag är den enda i världen som sitter hemma, något uttråkad med några olika hemmasysslor att göra men inget som känns tillräckligt intressant för att jag ska engagera mig i det. Jag vill ha kul. Jag vill gå på fest. Är alla på roliga fester ikväll eller tror jag bara det? Fredag ska ju vara som lördag fast bättre för när det är fredag har man fortfarande lördagen att se fram emot. Fredag är första partydagen av två.

Är jag tonåring igen? Är jag ledig för mycket? Ställer jag månne för höga krav på min tillvaro eller är det bara någon där uppe som inte tycker om mig?

Jag hamnar slutligen i min fina tv-soffa men tycker inte lika mycket om den som jag brukar. På kunskapskanalen är ett program om universum. Jag älskar vanligen såna program. Jag låter mig själv intresseras en smula men påminner sedan mig själv om att jag har tråkigt och jag kommer av mig. Bestämmer mig för att ge tvn en ärlig chans ikväll. Den får vara min underhållning, den som jag vanligtvis älskar får ikväll duga...

Imorgon jobb på Fornsalen och även på söndag. Vågar knappt yttra att det kanske är fest imorgon. Den blir väl förmodligen inte av...


Hej!

Kommentarer
Postat av: anna

Vill du veta vad jag gör på fredagkvällen? Jag jobbar! Inte heller så himla festligt om du frågar mig... Men man tjänar ju en liten extraslant för att det är veckoslut i alla fall. Jag vill komma hem till ön och festa med dig!!! Ska visserligen på en liten fest imorgon men det är ju roligare att festa med dig! kram!

2010-03-06 @ 01:11:14
URL: http://annazerpe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0