Yoga, sticka, sova, lax!

Dagen hittills har varit bra men lite seg. Yogan imorse var så skön, så skön. Jag är stel som ett helt gäng statyer (annan valfri stel sak kan infogas) efter flera yogafria veckor. Men redan efter första passet är man igång igen. Det är en av alla fördelar med yoga.

Jag var på waranprovtagning också som en riktig liten waranprovtagningsstammis. Har frikort nu vilket inte bara innebär att det är gratis. Det innebär även att man får slinka förbi alla andra som köar till betalkassan och gå till frikortskassan som alltid går superfort!

Jag har stickat några varv på en pryl men sen blev jag så trött så jag var tvungen att ta en härlig lur och nu är jag vaken och redo för resten av dagen. Johnny vaknade också nu så vi kanske kan hitta på något. Om han inte ramlar sönder av någon ny underlig sjukdom förstås...

Nu lagar jag rotsaker i ugn och ska snart steka en laxbit. Jag är grymt hungrig och glad över att kunna raportera en så här lugn och vanlig och odramatisk dag.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0