Partybrud

Vad har jag egentligen gjort de senaste dagarna? hm. Jag har en massa energi och är spattig och vill bara gå på fest! Så fort jag tänker "vad vill jag göra?" så inser jag krasst att jag vill gå på fest. Och om jag hade haft något att skolka från så hade jag gjort det också. Alla ser på OS och jag sitter med en stampande fot och väntar på att nåt roligare ska hända. Vi spelade poker igår. Skittrevligt! Tack gud för poker och skoj. Jag drack måttligt, jag får ju tydligen det men jag måste vara riktigt försiktig. Vi var kvar till 5. Då gick vi genom en vinterruskig Visbynatt, glatt pratandes om kvällen, vänner och annat kul. Johnny är bakis. Hi, hi.

Jag har fikat med Robert som besöker ön under sitt sportlov. Han är en sån där mustachprydd musik och teater-yngling. Svår och poetisk :) Eller kanske är han en helt fantastikst rolig och underhållande människa som spenderar alldeles för lite tid i min närhet. Skoj att ha honom här en hel vecka. Han kanske vill gå på fest också!

Nu ska vi äta lite broccoligratäng och jag ska försöka att spatta ner för vi ska se film.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Bobby

Fest! Klart vi ska på fest! Men då måste det vara en svår och poetisk mustasch-fest, annars kan jag inte gå.

2010-02-22 @ 14:29:06
URL: http://hejgotland.blogg.se/
Postat av: Jottis

Hej min käraste goa vän. Jag ville bara säga. I miss you... och att jag såg denna teateryngling i Kalmar för ett tag sen... men det var först när han gått förbi som jag insåg att det varit han. Och han såg nog inte mig, så inget hej blev det... men i alla fall.

Miss you crazy i alla fall.

Boob!

2010-03-06 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0