Kompis ger mig kaffe

Har varit och morgonyogat idag. Sen blodprov och efter lite övertalning lyckades jag snylta till mig en kopp kaffe hos en kompis. Nu sitter jag hos denna kompis och är nöjd och glad i min nya frisyr och med mina relativt nya glasögon som jag inte har använt så mycket trots att de var jättedyra. Snart ska vi på stan och äta lite lunch. Yej! Bra dag överlag.

Jag går annars och drar där hemma som ett litet källarspöke. Johnny jobbar en del nu och det är sååå tråååkiiiigt. Jag stickar och stickar och stickar. Tur att jag tycker om att sticka. Jag är lite imponerad av mig själv eftersom jag efter så här lång tid som arbetslös fortfarande kommer upp i tid de flesta morgnar, ser till att göra något litet varje dag och inte har kreverat i fullständig ångest över min ganska krassa situation. Jag har blivit så vuxen!

I morgon blir det nog poker (jag ska spöa alla eftersom jag tvingas till nykterhet av min blodförtunnande medicin) och på lördag, efter att vi har blivit miljonärer på V75, ska vi åka till Johnnys pappas stuga i Kräklingbo och bara ta det lugnt, äta gott och mysa.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Roburt

Och om cirka 12 dagar kommer JAG och förgyller ön! YEY! Skönt att du kan träna igen! Ständigt dessa eländiga prövningar som man ska utsättas för! Men nu måste det väl ändå vara DIN tur att ha lite flax, eller hur? Kraaaaam från en gnuuuuuu.

2010-02-11 @ 15:42:48
URL: http://hejgotland.blogg.se/
Postat av: Hemlig beundrare vaken på natten

Kollade just FASS (läkemedelslexikon) och måttligt alkoholintag påverkar inte Varanbehandling. Kroniskt högt intag gör det dock..

V75-miljonerna låter inte fel.

2010-02-12 @ 02:24:30
Postat av: Tove

Nu när ni sparar en massa pengar på att inte åka till Mexiko kan ni unna er SPA - jag är så inspirerad sen igår! kolla bloggen för bilder :) WOW säger jag bara!! Saknar dig! Hoppas allt går bra! kramar.

2010-02-13 @ 16:44:21
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0