Jag har klippt mig

Men inte skaffat ett jobb...

En av två är väl inte illa. Nu är jag välvårdad och arbetslös till skillnad från förut när jag var ett rufs och arbetslös. Jag ville ha ännu kortare hår men frisören insisterade på att vi skulle behålla längden för jag har tydligen fint fall. Hm, då vet man det. Jag tyckte det blev fint och det är lite luftigare nu och kanske kan jag göra något mer än att bara ha hästsvans nu. Kanske...En liten piffig sidlugg ska ge mig något att jobba med och tydligen kan man krama fram lockar ur mitt hår nu för det är klippt så(!). Så det ska jag göra. Oh, detta är en stor händelse! Det händer inte så mycket i mitt liv just nu så det här är liksom enormt.
Kolla!


Före. Långt och rufsigt.


Efter. Välvårdad och ljuv...

Nu ska lyckan vända. Waranvärdet ska stabiliseras så vi kan åka någonstans på semester. Sen ska vi få jobb och hitta en fin bokhylla för det behöver vi, jag ska vara frisk så jag kan träna och världen ska bli varm igen. Detta är noga uträknat och allt började idag med mitt besök hos frisören. Nu börjar det!




Kommentarer
Postat av: Håkan

Snyggt syrran. Har också "klippt" mig. Ska försöka få upp lite bilder på min blogg så alla kan se min fina frisyr (som är SÅÅÅÅ Håkan, 17 år).

2010-02-23 @ 14:29:26
URL: http://www.trixx.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0