Free power dance

Testade denna träningsform igår. Det är ett fusionpass med yoga, kampsport och afrodans. Grymt kul och träningsvärken idag avslöjar att Free power dance är en effektiv träningsform också.

Jag är så jäkla glad att jag kan träna. Det är inte mycket annat jag gör just nu. Vi tar det hemskt lugnt här i källaren. Vi tar promenader och åker och handlar. Fikar lite och ser nån film hos nån kompis ibland. Vi har nog inte riktigt kommit igång tror jag. Fast ikväll ska Johnny jobba i alla fall vilket ingen av oss har gjort på några veckor. Känns lite konstigt. Men jag ska på body jam ikväll så det ska bli kul.

Wow, idag fanns inte mycket att skriva på sin blogg. Ja, ja. Jag återkommer.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0