Snabb!

Jäklar vilken hastig morgonrutin jag har jobbat upp! Klar för länge sedan och jag tror till och med att allt sitter på plats. *tittar ner för att kontrollera* jajjemen, byxorna är på.

Jag var igår på en av sommarens trevligaste tillställningar: Familjen Gustavssons årliga grillfest! Där äter man mat så god att det blir något nästan heligt över det, dricker vin eller öl...och sen äter man lite till. Pappa Gustavsson är ett grillproffs av mycket hög rang och mamma Gustavsson gör någon slags smörslungad potatis som jag kan äta som godis till en bra film. Och fetaoströran. Mmmm, dont get me started on the fetaoströra. Jag åt under tystnad och svalde en klump av sorg när jag ganska snart insåg att jag inte orkade mer. Jag brukar vara mycket högljudd och prisande när jag äter men igår var det så många där som jag inte kände så jag vågade inte. Så jag var lite introvert till en början. GOTT!! Tack fina familjen Gustavsson!

Det blev lite sent men jag är rätt pigg idag ändå. Jag tänkte unna mig en frukost på stan innan jobbet. Är så förbaskat sugen på en macka med tonfiskröra. Så nu ska jag typ dra!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0