Musikvetenskap

Wow!
Jag har visst börjat plugga på Högskolan märkte jag idag. Förutom alla härliga rep som ska klämmas in, vi har konsert redan den 5e oktober, och en massa hemuppgifter gällande komposition och notering och andra teoretiska musikövningar så är musikvetenskapen helt hysterisk. Vi ska läsa hundra sidor i veckan ur en bok som ingen ens har utan alla ska beställa typ idag och på torsdag (om två dagar!) ska vi ha läst en massa i densamma och dessutom analyserat lite gregoriansk sång som hittas i en databas på Linneuniversitetes hemsida som inte ens går att logga in på idag! Help!

Min underbare man har i alla fall servat mig med både delikat lunch och fantastiskt smaskig kvällsmat. Man har det ju jäkligt bra här i Växjö! I like! Här vill jag stanna ett tag.

Förhoppningsvis blir det snart lite foton upplagda av de vackra omgivningarna för ikväll ska vi ut på en långpromenad och jag tar med mig kameran!

Och gissa vad! Imorgon kväll ska undertecknad på afro på Olympen! Tjoooohoooo! Här ska skakas loss och det ska bli så skönt!

Så ser det ut.

Hej!

Kommentarer
Postat av: anna z

Å vad du är duktig! Fortsätt skriva flitigt för jag vill läsa allt om hur det går! Jag har kommit igång med styrketräningen nu, jätteroligt ju men aj och oj vilken träningsvärk man får... Kram!

2010-09-01 @ 06:16:27
Postat av: Johanna

Tjoho! Välkommen hit! Och låt mig tala för alla Lnu:are och säga; Vi har behövt en ordentlig Regis på skolan i evigheter!!

Härligt att höra att det går så bra.

Ses snart? Javisst!

Kram- j

2010-09-01 @ 19:28:15
Postat av: tove

välkommen till akademiska världen!! kör hårt :)

2010-09-01 @ 22:49:53
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0