Från min källare

Ja. Jag sitter i min lägenhet som råkar vara en källarlägenhet som råkar bli kallare och kallare för varje dag nu när höst är här och vinter närmar sig. Hutter. Jag bor i Visby. Jag är 26 år. Jag tror att det är svårt att blogga. Jag tror att det är svårt att vara ärlig. Jag vill så gärna författa något som alla tycker är grymt bra, givande och intressant. Så just därför, för att gå emot den inställningen hos mig själv ska jag försöka skriva så mycket ointressant nonsens jag bara kan :-) För livet är inte så jävla intressant. Eller?
Många dagar passerar utan att man gör något speciellt. Idag, till exempel, ska jag jobba. Jag börjar kl 14. Jag jobbar i receptionen på ett hotell. Jag har haft chansen att göra något av min dag men inte mycket har hänt. Resultatet av min "overksamhet" blev i och för sig skapandet av denna blogg vilken fasen inte är så dumt när jag tänker efter. Ha, vad bra jag är...
Jag jobbar till 21 ikväll och börjar kl 06 imorgon. Så ser arbetstiderna alltid ut vilket kan orsaka lite sömnbrist då och då men annars är det rätt ok.
Min karl, Johnny, jobbar natt så han sover för fullt just nu. Det kan vara rätt trist när man har förmiddagarna lediga som jag har varannan dag att ändå inte få träffas så mycket. Vi sliter verkligen inte på varandra. Efter 6 års förhållade har vi träffats sammanlagt kanske ett :-)
Nej, den här dagen blev så lagom produktiv. Snart är det dags att äta lite lunch och ta på sig arbetsdressen, vit skjorta, svarta brallor och en svart väst alternativt pullover. Med västen ser jag lite ut som en trollkarl men det känner jag inte för idag så det får bli pullover.
Hej då lilla blogginlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0