Family guy!

En fantastiskt sjuk och alldeles underbar serie. Sällan skrattar jag högt när jag kollar på tv själv men Family guy framkallar min allra ondaste humor och jag kan inte hjälpa det. Jag älskar det!
Jag har ganska spridd smak gällande tv-underhållning då jag även är fullständigt förtjust i Gilmore Girls (har boxen med alla säsonger), Sex and the city (lycklig ägare av box som är designad som en skokartong), alla möjliga äventyrsfilmer och filmer och serier som har med glada, dansande (so you think you can dance)människor att göra. Gamla Disneyklassiker är ett måste då och då. Just nu lånar jag även en box med alla Eddie Izzards framträdanden. Han är alldeles genial!
Ja, tvn är min vän. Försöker varva med radio och det funkar ganska bra. P3 verkar skoj, har just börjat lyssna lite på det.
Ikväll blir det fika med kompis Jessica och imorgon är jag ledig och ska på fest hos en kompis vars bror är här och hälsar på. De är italienare. There will be eating!!
Land att flytta till om Johnny vinner på V75 och gör oss ekonomiskt oberoende (han har lovat): Italien! Nu kurrar min mage.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0