wow, riktig Gilla-dag!

Gick upp runt nio-snåret och har spenderat dagen med att se stora delar av säsong 2 av Gilmore Girls. Två skålar popcorn åt jag, varvat med m&ms i glada färger. Och drack rysliga mängder te ur min fina favorit te-mugg som jag köpte för dyra pengar förra hösten. Känns lyxigt och värt att lägga lite större pengar på vissa saker i livet. Nu är Johnny också vaken och vi ska åka och handla och sen blir det en lugn afton med ett litet inslag av yoga. Yogis-Regis signing out.

   

Kommentarer
Postat av: Tove

Låter mysigt :) Här är det skitkallt utomhus, så jag sitter och pluggar/internetar hemma!! kramkalas

2009-10-14 @ 14:07:11
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0