Längre armar...





...skulle man haft. Gillar att ta små promenader med Johnny och fota lite. Självklart är mina foton oerhört konstnärliga och bra och måste hållas hemliga så ingen anstormning sker men man måste ju alltid ta såna här bilder också och då hade det varit praktiskt att ha lite längre armar. Hade nästan varit värt det även om folk skulle skratta och prata ugg-språket med en.

Det här är alltså min karl. På en av bilderna faktiskt fångad i dagsljuset. På den andra lite mer i sitt naturliga element.
Förutom att vi ibland spenderar dagtid ihop, under olika semestrar eller om Johnny har det lugnt med jobb, så vill jag jämfora vårt förhållande med Ladyhawk. Alla måste ha sett denna fantastiska 80-talsrulle (minns den faktiskt knappt själv men storyn är bra) där hon är hök på dagen när han är människa och han är varg på natten när hon är människa. Together for ever, for ever apart!! Det är vi!
Nu ska jag bodypumpa mig lite och det ska bli förbaskat kul!



Kommentarer
Postat av: Tove

Fina ni är :)

2009-10-06 @ 09:29:30
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0