lång dag

har det varit men nu är den slut och jag ska sova och dagen blev så väldans lång att jag nu har avbokat mig från morgonens body pump och ska ägna mig åt sömn så länge jag vill!! Ska yoga på kvällen istället...
Jag har jobbat idag och sedan har det fikats och spelats Jeopardy i vilket jag vann en omgång. I ämnet "Gröna gubbar" kickade jag ass! Sen spelade vi annat underligt frågespel som var ganska kul (och jag vann, he).
Nu ska det eldas i braskaminen av Johnny som har många timmar kvar av vaket innan han får sova. Så är det. Together forever, forever apart...
Tjim och hoj!

Kommentarer
Postat av: Tove

Jag vill spela Carcassonne med er :)

2009-10-13 @ 16:35:14
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0