Har fikat!

Mmmm. Smaskigt kaffe och gudomlig kaka med två sorters choklad. Trevlig och glad Robert. Cafévärd som påpekade att jag har gått ner i vikt!! Han har ett otroligt minne för sina gäster. Redan efter vårt första besök kom han ihåg mig och Johnny och nu har jag inte varit där på evigheter men han frågar om Johnny mår bra och ber mig hälsa och han är hur cool som helst och serverar bara guldfika.

Körde förbi MAX-restaurangen tidigare idag och såg att en av deras MAX-flaggor var på halv stång. Undrar varför...Det såg lite kul ut. Death by hamburger.

Johnny ligger lång och rak framför tvn och kollar på sitt favoritprogram V75. Idag har han inte ens spelat men han ser sändningen ändå för att han tycker att det är så kul, intressant, underhållande och bra. Jag ber surt att han ska vrida ner ljudet men jag tror att han smyghöjer hela tiden. Jag är så van vid att V75 ska ses varje lördag. Det är inte många gånger han har missat det. Turkietresan i maj förra året var nog senast tror jag.
    

Jag tror att jag ska fortsätta sticka på en toffelfluff till en behövande och frusen fotägare. Sen ska jag sticka en till. Sen ska hennes karl få en mössa för det har han beställt och det ska jag med nöje ta mig an. Sen kanske det blir ett djur av något slag. Men inte allt idag såklart...

Trevlig lördagkväll alla!


Kommentarer
Postat av: Tove

Jag ser framför mig vart du har fikat idag! Så mysigt där. Kul att han såg din förändring :) :) Massa kramar.

2009-10-24 @ 22:17:38
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0