Afro-pump!

Ja! Jag mellanlandar lite snabbt vid min dator. Har jobbat morgon, sovit lite, ätit gröt och nu är jag på väg till ett dubbelpass. Vi får se hur det går, jag har aldrig dubbelpassat förut. Först blir det afroaerobic (grymt skoj och urkvinnligt ugriskt! Släpp ut håret!) och sen ska jag på body pump direkt efter. Hi, hi. Jag är glad. Har haft några dagar uppehåll nu för det känns det som att jag behöver ibland. Varit ledig, umgåtts med Johnny och käkat godis. Men nu är det så gruvligt dags att träna igen!
Att sen komma hem till dukat bord är ju inte en alldeles dålig idé heller. Mycket bra deal tycker jag. Får se vad karlen bjuder på.

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Johannan

Åh vad det låter härligt med ugrisk super grej. Vill också!

Själv knotar jag idag över träningsvärk från helvetet. Aj!

Saknar dig!!

2009-10-21 @ 21:49:37
URL: http://blogg.aftonbladet.se/jottisjigstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0