Nu lever jag igen

Jag mår bättre idag. Så pass bra att jag ska gå och jobba imorgon. Är fortfarande väldigt nedsatt men inte helt slut längre. Den här veckan har det blivit många timmar sov och resten TV. Alla möjliga sorters filmer, serier och någon dokumentär. De brukar vara bra att sova till. Animal planet är en bra kanal, dels för sitt innehåll och dels för att jag sover tryggt till de mjuka, ofta brittiska rösterna som berättar. Dessutom brukar jag nu för tiden sova mycket gott till V75. En exalterad Johnny brukar flänga omkring mellan tvn och datorn, mumlandes, skrattandes, ibland skrikandes men det är något med hans energi och närvaro som gör att jag slappnar av. Jag tränar ofta på lördag morgon och brukar vara lite lursugen framåt eftermiddagen då V75 visas.

Det har blivit lite stickande också och här är resultatet:



Det blev en liten elefant som nu har fått ett nytt hem. Jag är mycket stolt!

Så, två dagars arbete framför mig och sen är det dags för lite semester!! Jag ser fram emot min ledighet så väldigt mycket och jag ska göra så mycket skoj och Johnny har till och med ledigt ett par dagar innan jag åker till Göteborg. Happy, happy!

Hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Det är helt underbart att du snart är här!

2009-11-15 @ 17:43:38
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ville bara hälsa att Elefanten Gösta/Göran/Hjördis/Bjärthold älskar sitt nya hem på min stereo. Namnet som den mest använder sig av är för närvarande Bjärthold. He seems to like it. Kram!

2009-11-24 @ 12:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0