Stora magar

har vi nu. Både jag och min karl. Fulla av jullunch, julkvällsmat, juldagsfrukost. Det dracks glögg och öl och must. Fast själv dricker jag inte julmust för det är skitäckligt men alla andra älskar det tydligen.

I Johnnys pappas stuga är allt lugnt och skönt, natten är mörk på riktigt och naturen runt stugan är "naturig" och luktar gott. Vi spenderade kvällen med att äta och spela spel och idag åkte vi tillbaka till stan mätta och glada och kom typ nyss hem.


"Julafton" den 23e med mat hemma hos min mamma. Jag, Johnny och min bror Håkan tar en paus i ätandet för lite lätt grimasering.


Håkan lånar datorn i vår juliga källare.


Vår enkla jullunch. Men mycket god.


Johnny vid sin dator i vår guljuliga källare.



Ikväll ska jag träffa vänner på krogen. Johnny ska kanske följa med. Han är lite trött. Det är tufft att vara ledig.
Jag är bokad på ett spinningpass imorgon kl 10.00. Det är lagom tid för julspinning. Jag har ju ett par skinkbitar att bränna bort :) och jag är full av energi så det kommer nog att bli ett riktigt kul pass. Jag är väl inget spinningfan egentligen men det är kul ibland. Ska se om jag kan dra med mig en viss kär vän som råkar vara på besök men vägrar att svara i telefon ikväll...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Tove

Oops det kan ha varit jag som inte svarade. Sorry :) Nu e vi i Gbg igen. Hade gärna stannat längre på ön.

Puss kram.

2009-12-29 @ 21:28:35
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0