Detta inlägg...

skrivs som lite konstgjord andning för min blogg som lämnades allena i sin cyberhydda ungefär samtidigt som höstterminen började och bloggens matte plötsigt blev upptagen och stressad. Väldigt lite tid ägnas överhuvud taget åt reflektion just nu. Jag kör mest på, gör mina uppgifter som är tidskrävande, många, roliga och givande såklart. Imorgon är det dags för lunchkonsert nummer två denna termin. Vi har lunchkonsert var tredje måndag hela hösten, något som skrämmer mig lite för tiden formligen far fram i takt med dagarna som kortas avsevärt och kylan som kommer och inatt målade frost över bilarna på gatan utanför.

Mamma var här i helgen, åkte tidigare i kväll. Det var en kort men jättemysig helg och jag inser hur sällan vi ses och får möjlighet att umgås och prata tantiska (handarbetsspråk). Det finns många saker som är mycket bra med att bo i Växjö och många saker som är mindre bra...

En sak som är bra är att jag nu ska få sova. Bloggen får ta ett djupt andetag och bara hålla ut tills matte har lite tid över igen.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0