Vikingafestival

Snart ska jag packa in mina instrument och korvluktande historiska outfit i bilen och åka till Vikingabyn där vi idag har ett gig för det är dags för den årliga vikingafestivalen. Imorgon gör vi likadant och på lördag är det också festival men då är det ingen av oss musiker som kan så då får det bli tyst.

Min och Johnnys dag och kväll igår var fantastiskt trevliga! Solen sken och vi badade och solade på "familjeTofta", åt kycklingmacka och drack kaffe. På kvällen blev det trerätters på s:t Hans restaurant som jag hoppas att alla testar någon kväll. God damn, den där Liselott kan verkligen laga mat! Och deras husets röda är det bästa jag druckit. Jag överdriver verkligen inte. Fy fan vad gott och trevligt allt var.

Så, självklart är jag lite mosig idag men glad ändå och som Madeleine så väl uttryckte sig på jobbet härom kvällen: "Du är musiker, du SKA vara lite bakis!". Check!

Ha en härlig...nu ska vi se, idag är det...torsdag! just det

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0