Så varmt att vi går på museum

Ja, nu är det fasen så varmt att jag inte kan förstå hur någon kan vara på stranden dagtid. Igår kväll efter jobbet åkte jag och mina kolleger till Ygne strand och badade och hade jätteskoj. Solen värmer lagom runt åtta på kvällen och vattnet var underbart svalkande.

En dag ska jag ha ett jobb med sommarsemester och då ska jag bada varje dag och varje kväll och jag ska vara skrynglig av allt badande och jag ska vara lyckligare än någonsin. Johnny är på travet idag. Kanske kan lösningen vara närmare än man tror...Heja Johnny!

Våra besökare på Fornsalen är idag mycket lättade över det något svalare klimatet här inne. Har man suttit här ett tag så känns det inte som att det kan vara varmare men då räcker det med att sticka ut en fot genom dörren och med ett fräsande dra tillbaka den för att förstå hur varmt det faktiskt är ute idag.

Ikväll ska jag träna Body Jam på ett luftkonditionerat träningscenter. Det går inte att utomhusträna just nu så jag har längtat efter lite "svalare" träning.

Nu ska jag äta lunch med min kära Madeleine.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0