Jag lever! knappt...

Jag ska snart skynda till jobbet. Ville bara säga att jag fortfarande finns här, även om det bloggas ack så lite just nu. Det är lite annant som händer istället som till exempel jobb, repa, jobb, ta en öl med någon som är hemma och hälsar på, jobb, repa, handla och tvätta, jobb och så en öl till på det.

Jag mår bra men nu ska det helst inte dyka upp mer. Jag har haft en underbar helg då familjen firade kära mammas 60-årsdag och jag fick vila ut i tre dagar så jag är lite återhämtad men nu kommer jobb och underbara människor som måste träffas och kramas på. Sen är det lite extra som musiker på Kapitelhusgården. Skoj men tidskrävande.

Natten till igår blev min cykel stulen så det verkar som att jag kommer vara tvungen att promenera. Det har jag inget emot förutom att det knaprar tid av mitt redan ganska pressade schema.

Dags att dra. Hoppas sommare är god mot er alla.

Hej!

Kommentarer
Postat av: Dark side of the dygn

Det hade varit skoj att träffas nån gång. Så håll dig levande ett tag till. Puss

2010-07-29 @ 03:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0