Fri som en fågel

Det är fortfarande fantastiskt skönt att vara ledig. I dagarna har vi haft födelsedagsfirande för Johnny, både fika och fest. Supertrevligt och gott. Jag har hängt hemma hos min mamma och ätit saker och myst. Jag har hängt i källaren och ätit saker och myst. Igår hade jag ett par kära väninnor på besök och vi åt och myste och spelade TP. Supertrevligt. Jag har nog aldrig tagit det såhär lugnt i hela mitt liv förut. Det enda gisslet är att jag inte känner mig helt frisk. Något ligger och lurar under ytan och det är främst märkbart när det kommer till träningen. Resten av min tillvaro är, som ni förstår, enkel att hantera även om man är lite krasslig. Men jag som hade tänkt att jag skulle go wild med träningen och bara köra och ha jättekul. Jag är besviken. Fick avboka ett pass igår och sitter nu och funderar på om jag pallar Free power dance (!) ikväll. Jag vill så gärna testa det. Det verkar helt crazy. Afro med inslag av yoga och kampsport. Eh, tjohej som fan! Men jag vet inte. Jag känner mig så svag...Jag kommer förmodligen att gå dit.

Johnny står ju fortfarande för någon sorts försörjning i den här familjen och har jobbat två nätter nu och ska jobba inatt också. Han gnäller aldrig och jobbar i stort sett oavbrutet eftersom han är vikarie och alltid finns det något. Han förtjänar verkligen en semester. Men, som vi kom fram till häromdagen, han trivs ju på sitt jobb. Då är det lite roligare.

Nu är det dags för. Äta och mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0