Snörvel

Jag är sjuuuk. Jag är hemma från jobbet idag och snörvlar och nyser och har ont i hela mig. En dag till i sjukdom ska jag tillåta men sen måste jag återvända till mitt jobb. Det är ju ett litet företag och nu är en bortrest också vilket gör det svårt att hitta inhoppare när någon blir sjuk. Jag vill jobba på ett stort företag där det inte märks om man är borta (skrivet med truligt utstickande underläpp och barnsligt rynkade ögonbryn).
Blä. Har bara suttit i tv-soffan hela dagen. Hela dagen igår också för den delen. Jag försökte verkligen kurera mig så att det skulle bli bättre men när jag vaknade idag med svullet huvud och rosslig hals så förstod jag att dagen inte skulle innehålla någon smärre arbetsinsats. Jag ska snart gå till sängs. Sova, sova, sova.

*snörvla*

Kommentarer
Postat av: Tove

Hoppas du mår bättre idag. Riiiiing SJ!!! :D Kram!

2009-11-11 @ 09:36:38
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0