Crosstrainer


En sån här liten raring har jag testat idag. Jag valde programmet "random hill" som innebar en härlig blandning av uppförs och nedförsbacks-simulering och efter 45 minuter var jag rejält flåsig och jättenöjd! Mina trogna läsare vet att jag har haft en massa problem med mina fötter, de krånglar fortfarande och jag kan inte löpträna just nu så därför ville jag prova den lite skonsammare crosstrainern. Den var mycket skonsam och fötterna känns fantastiska. Tjoho!

Efter första skolveckan har jag fått att göra så det räcker och blir över. Inspelningsuppgift nr 2 ska göras klar innan den 23e januari och i musikteorin kör vi på en högre växel nu och jag kommer att få kämpa för att hänga med. Nästa vecka börjar dessutom den nya musikvetenskapskursen och idag har vi fått veta att vi i slutet av terminen ska skriva en rapport som ska utgå från material vi ska samla in genom undersökningar och intervjuer och det kommer att bli tidskrävande men också lärorikt såklart. Det är mycket som är lärorikt i skolan...och även svårt och tidskrävande...

Men vi börjar med en ledig fredag imorgon som dessutom råkar vara min älsklings födelsedag! Så imorgon ska här firas och på kvällen får vi besök från Göteborg av kära Tove och hennes karl. I helgen ska vi spela Carcassonne och kanske lite gin rummy som är sjukt svårt men som jag alltid ändå vill spela trots att jag inte är bra på det. Så är det bara. Det kommer att bli en supermysig helg. Välkomna Tove och Tomas!

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0