Blommor till min karl!

Dessa fina blommor levererades med bud till vår dörr för en lite stund sedan.

Från sidan...


och uppifrån.

Från Johnnys mor är de. Mycket praktiskt sätt att ge present även när sonen lämnat ön. Han tackar och bockar.
Nu ska vi laga lite födelsedagsmat och ta ett glas vin. Födelsedagssnasket i år blir smultron från Gotland med grädde och vaniljglass. Det ni!

(Det är lite lustigt att vi har exakt samma färg på väggarna som jag har på min blogg. Det ser man på den översta bilden.)

Hej!

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Ang.blommorna hoppas jag att dem står sej så att Johnny kan få njuta av dem länge...har nog förstått att han tycker om blommor? Har han fått sin mormors intresse för detta månne? Ha en trevlig kväll! Kram! mamma

2011-01-14 @ 19:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0