Mina senaste skapelser


Nu var det länge sedan jag presenterade något pyssel på min blogg så jag tycker att det är dags. Förra året köpte jag en bok med en massa roliga virkmönster på "creepy cute" figurer. Eftersom alla mönster är på engelska med konstiga förkortningar och inches så har det tagit ett tag att avkoda dem tillräckligt för att det ska bli något. Min mor hjälpte mig att komma igång förra året och nu har jag skapat dessa små figurer.



Första försöket blev en alldeles galen vampyr med små virkade tänder
och röda filtögon.



Djävul med virkat getskägg och någon sorts krage. Inte de mäktigaste av horn...


Brudparet som sett bättre dagar.


Alla tillsammans





Idag har lägenheten äntligen blivit städad eftersom vi får besök i helgen av käre svärfar med fruga. Vi ska äta och dricka vin och visa dem Växjö och det ska bli jättemysigt. Johnny ser fram emot att få umgås med människor som hör vad han säger...*flin*


Vad gäller hundred pushups så gör jag om fjärde veckans första dag tills jag kan maxa minst 25 st på sista repet. Idag maxade jag 21 st. Det är tungt nu. Det ska gå.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0