Pyssel inför en Mexicoresa!

Ja, go vänner. Nu är det väl bestämt skulle jag tro. Resan ska bokas idag eller imorgon fast idag säger jag!! Mexico blir det i några veckor och sen går funderingarna kring ännu ett land i några veckor. Vi har ju 6 veckor på oss. Men Mexico är stort och det finns mycket att se och mycket att äta(!) så vi måste idag bestämma oss för vad vi vill göra med vår tid. När Johnny har vaknat.

Jag sitter och ringer lite samtal angående eventuella vaccin och ska kolla ifall vår förra hepatitspruta räcker nu eller om vi ska ta en till. I senare fall är vi hemskt sent ute men lata ärslen som vi är har vi ju inte börjat ta tag i allt detta förrän typ nyss...När ska vi lära oss att världen inte följer vårt tempo? Den har ett eget som bara går och går och inte väntar på oss. Ändå kan jag säga att jag är betydligt mer "hands on" nu än jag någonsin varit. Jag har varit en riktig snigel när det gäller att ringa telefonsamtal eller skicka in papper eller fixa besökstid hos läkaren med mina förbaskade fötter! Jag är nu ingen snigel men ett annat djur men jag vet inte vilket. Ett som rör sig i maklig takt.

När vi kommer hem från vår resa vill jag skaffa katt! På tal om djur...En liten katt som säger mjau och som man kan klappa och mata och den ska heta Katten Carsten (dubbelnamn) och jag kommer att älska den!

Jag vill så gärna ha en bra balans. En bra vardag och några fantastiska resor då och då. Ska det vara så svårt. Nej, det är det nog inte...

Hej!

Kommentarer
Postat av: Bobby

Heja Mexico!

Tack igen för de trevliga fikorna! Ytterst lyckade. Få kan fika som vi. Nån gång borde vi försöka slå vårt S:t Hans-rekord på drygt 5 eller 6 timmar. Vi satt faktiskt i 4 timmar i lördags! Det du.

Toppen att du skrev på Egalia-uppropet förresten!

Lycka till med resbokandet! Bäver!

2010-01-07 @ 19:05:43
URL: http://hejgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0