Jobbat lite

Nu har jag lekt cafévärdinna på Fornsalen igen i två dagar och jag är helt slut! Jag är inte van att springa omkring i en massa timmar och mina fötter har sagt ifrån rejält. Idag ska jag till ortopeden och prova mina nya hålfotsinlägg som ska lösa alla mina problem. Jag hoppas verkligen på detta och kommer att bli superbesviken om det inte fungerar och underlättar för mig. En dröm som har kommit och gjort sig tydlig på sistone är (så klart) att inte bara kunna promenera men att börja LÖPTRÄNA. Jag vill, jag vill, jag vill! Det skulle vara så härligt och jag skulle få en underbar möjlighet att komma ut i naturen när jag vill och löpning är otroligt bra konditionsträning och jag vill, jag vill, jag vill!

(Jag måste bara informera om att det  just nu sitter en katt utanför källarfönstret och tittar in på mig och undrar vad jag är för en och blir lite rädd när jag rör mig. Det händer då och då och det är så roligt med storögda förvirrande katter som trycker nosen mot glaset för att kunna se bättre.)

Jag har varit lite småkrasslig under en tid nu och jag är fortfarande inte helt 100. Jag har inte tränat alls på en vecka och jag har försökt att vila och jag gick och köpte vitamintillskott för kvinnor för att se om det kanske var något underskott av något som gjorde att jag inte blev helt frisk. Jag är trött men jag ska idag träna body pump och utvärdera igen efter det. Jag kan inte fatta att den här tiden som skulle användas till helt galet rolig träning nu blev en slöperiod med vitamintillskott och långa sovmorgnar så fort tillfälle ges. Snart åker vi till Mexico och jag kommer att sakna mitt träningscenter.

Mexicoresan kommer att bli helt sjukt bra! Vi ska sätta oss och bestämma vår rutt men hur vi än gör så tror jag att vi kommer att älska det! Och eftersom jag ska få bada så kommer allt att vara perfekt för det bästa som finns är att bada!

Vi tänker åka till Stockholm i några dagar innan och bo hos min bror. Det vet han inte om ännu men jag ska försöka få tag på honom...Typ 29-2 kommer vi att vara anträffbara i Stockholm om någon har tid med oss.

Nu ska jag ha en produktiv dag. Träna, fixa hålfötter, boka och bestämma saker med min karl och ikväll blir det poker hos goda vänner. Perfekt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej kära vän!

Jag har i stressen och pressen helt förträngt att förkovra mig i Regis vaken på dagen.

Jag trodde ni åkt alla redan, men det verkar inte så! Hoppas i alla fall att ni får det helt fantastiskt och hälsa Ponny grattis i efterskott!

-Tjingeling från tant Jottis.

2010-01-22 @ 19:46:00
Postat av: Tove

Håller tummarna för fotinläggen, måtte dom fungera!

Vi måste hinna prata lite innan ni drar :) Puss

2010-01-24 @ 09:45:08
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0