Bakis!

Usch vad jag är bakis idag!!!!

Jag spelade poker med några vänner igår och sög i mig en massa vin och det var så trevligt och gott och Helvete vad jag mår idag. Främst har det satt sig på balanssinnet. Det gör ofta det nu för tiden, sen jag blivit...äldre...Jag är alldeles snurrig och trött och konstig. Blä!

Jag har fått mina fötter röntgade idag och om ca 10 dagar ska jag få besked om ifall de faktiskt är på väg att ramla av eller om det bara känns så. Blev så himla trevligt bemött på röntgenavdelningen. All personal verkade ha en väldigt bra dag och skojade och var nästan lite fnittriga. Det var kul fast jag var trött och frestad att somna på britsen. Jag är fasen inte 15 längre. Urg!

Självklart är jag ändå så danssugen att jag tänker gå på body jam ikväll och svettas ur mig all bakfylla och komma tillbaka till någon sorts verklighet. Men nu ska jag löka i några timmar framför TVn och jag ska äta en banan och dricka en massa vatten.

Vi får se om jag överlever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0