Lägenhet i Växjö-check!

Nu är det fixat. Igår var vi i Växjö och tittade på ett par alternativ och vi valde en jättebra möblerad tvåa för 3700 i månaden. Helt ok! Centralt, gångavstånd till allt som staden har att erbjuda och 4 km att cykla till plugget. Det kändes jättebra.

Idag är jag ledig så jag fixar lite, beställer skolböcker, skriver ner saker på en lista. Det känns alltid som att jag har koll när jag skriver ner saker på listor. Jag har varit ute och sprungit 4 km också och det var hemskt skönt och gick väldigt bra och jag känner mig jättestark. Jag har verkligen inte förtjänat att känna mig jättestark. Den här sommaren har jag inte tagit speciellt bra hand om mig själv. Enligt mig själv...Så jag är väldigt tacksam över att grundfysiken verkar finnas där i alla fall. För övrigt är Växjö en riktig löptränarstad. Alla springer verkar det som. Staden är väldigt grön och full av vad jag ser som härliga parker och löparstråk och vad Johnny väljer att benämna som våldtäktsparker...Det blir väl varv på varv runt huset igen...

Min lunch i form av fiskgryta puttrar i köket och efter att jag ätit ska jag på stan och fixa mer.

Solen skiner och livet är bra. Läskigt men bra.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0