Hjälp!

Jag kan nästan inte gååå! Jag har ju inte tränat klokt på ett par veckor och kämpar mig fram just nu. Varje pass är mycket tungt. Var på min älskade body pump i måndags, hade grym träningsvärk igår men inget, jag säger inget! kan mäta sig med dagens träningsvärk. Jag har haltat hela dagen och ojat mig vid varje liten rörelse. Arma jag har städat massvis med hotellrum idag. Man kan tro att träningsvärk ska mildras väl musklerna blir lite varma och mjuka men icke! Varje liten trappa, varje minimalt hinder har varit en kamp för livet och det ska gudarna veta att såhär långt får det fan aldrig gå igen. Nu ska allas er Regis komma i form! Jag vill minnas en tid då jag på lätta fötter trippade in på minst tre pass i veckan. Det var dans, det var styrketräning, det var till och med spinning och ofta klämde jag in ett fjärde pass också. Bara för att det var kul. Jag vill ha tillbaka orken. Staminan, uthålligheten ska bli min än en gång! Jag ska regera!!! (skrivet med sammanbitna käkar och en näve som knyts i betämdhet) Nu är min tid kommen.

Argh!


Kommentarer
Postat av: Tove

Kör hårt!!! Jag är åtminstone tillbaka på den vikt jag var på innan jag fick Gotlandsbesök :D

2009-12-02 @ 21:57:30
URL: http://tovisens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0