En lördag ska börja med svett!

This is where I start paying...in sweat! I love body pump.

                                    

Upp av en klocka som vänligt väntar till 07 innan den ringer. Inte gå upp vid 05 igen. Inte. Aldrig mer. Wohoooo! *jubel och snurr på stolen*

Äter lite frukost, tycker minsann att filen smakar bättre än vanligt. Det här kommer att bli en bra dag. Jag ska träna vid 8.30. Sista gången innan de byter koreografi. Den nya kommer på tisdag. Då ska jag vara där. Jag har inte lyckats gå på en enda release av någon body pump-koreografi. Jobbat kväll varenda gång. Inte nu.

Jag ska också jobba några timmar på min gamla sommar och extrajobbs-arbetsplats idag och träffa fina människor som jag har saknat massor.

                                  

Ikväll ska vi hitta på nåt. Whatever. Bara löka kanske (Löka=ta det lugnt, chilla, hänga löst) eller gå någonstans och titta på något. Jag är hur nöjd som helst vad vi än väljer.

Idag är det V75 och Johnny ska vinna 60 miljoner.

                                             

Det låter bra va! Alla trisslotter som vi köpte igår gav visst inget så det här borde gå bra. Man måste ju få vinna på något. Det är väl någon slags regel eller?

             Ha en underbar lördag alla!

                   

                           Hej!

Kommentarer
Postat av: Roburt

Guess who's back... back again...



IT'S ME! MAAAAAARIO!

2009-12-21 @ 22:38:43
URL: http://hejgotland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0